Вперше у Східній Європі! 5-6 червня – Cambridge University Better Learning Conference.

На найавторитетнішу конференцію з ELT до Києва завітають 5 спікерів з Кембриджського Університету. Компанію їм складуть 8 найкращих українських викладачів.

Загалом на унікальній конференції для вчителів та викладачів англійської мови за 2 дні Ви зможете відвідати 5 доповідей та 12 воркшопів, отримати подарунки та сертифікат від Cambridge University Press.


Хедлайнер конференції – Скот Торнбері! Гуру вчителів всього світу, видатний автор книг ‘The CELTA course’, ‘About Language’, редактор серії методичних посібників Cambridge University Press, засновник методу Dogme, викладач MA TESOL.
Цікаві лекції, корисні поради, практичні воркшопи, можливість отримати незабутній досвід від провідних спеціалістів, а також поспілкуватися з колегами та весело провести час!
Приєднуйтесь до Cambridge University Press та Лінгвіст 5 та 6 червня на першій конференції Better Learning Conference у Києві.

Теми виступів:

Скот Торнбері, автор книг ‘The CELTA course’, ‘About Language’, редактор серії методичних посібників Cambridge University Press, засновник методу Dogme, викладач MA TESOL

На конференції Скот виступить з темою ‘What’s the best method?’ та запропонує своє бачення стосовно поняття ‘хорошого методу’ і чому поняття ‘метод’ є досі популярним.

Ben Knight, Director for Language Research ELT, Cambridge University Press, автор Cambridge Framework for Life Skills

Бен Найт, разом з командою, дослідив питання ролі життєвих умінь в навчанні англійської мови і запропонував чітку систему, яка дозволить інтегрувати розвиток Life Competencies на уроках англійської мови з учнями будь-якого віку. Бен переконаний, що саме Life Skills допоможуть учням стати успішними громадянами планети. Як ми, вчителі, можемо їм в цьому допомогти? Відповіді на сесії ‘Helping your students become successful international citizens’

Joni Holmes, Head of the Centre for Attention Learning and Memory at the Medical Research Council’s Cognition and Brain Sciences Unit, доктор психологічних наук Кембриджського університету

Лекція ‘Working memory and classroom learning’ від експертки з інклюзивної освіти, очільниці дослідницької клініки для дітей з проблемами уваги, памяті та навчання Кембриджського Університету Джоні Холмс. Вона розкаже, як проблеми оперативної памяті впливають на процес навчання і як вчитель може допомогти таким учням. Час ставати найтурботливішими та всебічно обізнаними вчителями!

Метью Ельман, регіональний тренер Cambridge University Press

Лекція ‘How technology changes classrooms and what teachers can do about it’ . Мет розкаже як технології останнім часом змінили навчальне середовище і чи завжди це на краще, а також поділиться своїми ідеями як вчителю реагувати на ці зміни: вже сьогодні і у майбутньому.

Бен Гольдштейн, автор підручників Eyes Open та English Unlimited

Building the Speaking Skill. Говоріння, як одне з ключових умінь комунікативного підходу, займає все більш значне місце на уроках англійської. Проте, багато студентів стикаються з труднощами саме в застосуванні цього уміння. Вирішення проблеми може знаходитись в площині того, який саме розмовний інвентар ми викладаємо на уроках студентам та учням, завдання, які даємо і середовище, в якому відбувається практика говоріння. Під час пленарної сесії Бен Гольдштейн надасть рішення та пропозиції щодо більш продуктивної роботи з говорінням, розгляне ключові питання, які часто задають вчителі, а також розгляне питання ролі вчителя в побудові навчального процесу задля створення безпечного навчального середовища, яке сприятиме розвитку розмовної мови в учнів.

Воркшопи:

Скот Торнбері, автор книг ‘The CELTA course’, ‘About Language’, засновник методу Dogme, викладач MA TESOL

Воркшоп ‘Does aspect make you tense?’ стосується кожного вчителя, який хоч раз намагався пояснити часову систему англійської мови своїм учням. Багато вчителів вважають часи англійської мови заплутаними, а різницю між деякими з них – неочевидною. Скот спробує спростити традиційні підходи до викладання часів через фокус на різниці між поняттям “часу” та “аспекту”, а також запропонує більш елегантну та просту систему для навчання часових форм.

Бен Гольдштейн, автор підручників Eyes Open та English Unlimited

Воркшоп ‘The Labels we Live By’. Як часто ми зараховуємо учнів до категорії “слабкий”, “сильний”, “невихований”? А чи замислюємося ми наскільки болючим може бути навішування таких (чи ще гірших) ярликів на учнів? На своєму тренінгу Бен розповість про альтернативні шляхи розуміння природи учнів.

Ben Knight, Director for Language Research, ELT, Cambridge University Press, автор Cambridge Framework for Life Skills

Воркшоп ‘How can we integrate life competencies into the English language classroom?’ від дослідника, професіонала в питаннях навчання життєвим умінням і чудового спікера Бена Найта. Бен, разом з командою, дослідив питання ролі життєвих умінь в навчанні англійської мови і запропонував чітку систему, яка дозволить інтегрувати розвиток Life Competencies на уроках англійської мови з учнями будь-якого віку. Бен поділиться прикладами завдань на розвиток Life Skills, а також разом з учасниками обговорить нові застосування.

Метью Ельман, Регіональний тренер Cambridge University Press

Воркшоп ‘Practice makes perfect! But only if…’ Експерт поділиться секретами ефективної підготовки до іспитів.

Joni Holmes, Head of the Centre for Attention Learning and Memory at the Medical Research Council’s Cognition and Brain Sciences Unit, доктор психологічних наук Кембриджського університету

New methods for understanding why some children struggle to learn. У своїй презентації голова дослідницького центру Кембриджського Університету допоможе зрозуміти причини проблем з навчанням у дітей.

Катерина Мартінкевич, академічна менеджерка British Council Ukraine

Воркшоп ‘The Proof of the Pudding: ending the lesson with learning evidence’. Останні хвилини уроку – як провести їх весело і корисно? Що зробити, щоб учні залишали клас задоволені своїм прогресом? Катерина поділиться своїми знахідками з усіма бажаючими. Адже, як відомо, “Кінець – справі вінець”.

Катерина Проценко, керівник тренінгового центру Grade

Катерина проведе воркшоп на тему ‘Towards a more learner-centered classroom’. На воркшопі Катерина поділиться стратегіями та ідеями щодо того, як змістити фокус з учителя на учнів та як парна робота, як одна з форм роботи, може допомогти в цьому.

Chris Reese, керівник International Language Centre

Воркшоп ‘Beyond fluency: developing conversation in the language classroom‘ Приготуйтесь робити відкриття! Кріс розкаже про те, що є за межами fluency і як на уроці залучити кожного учня. А також поділиться вправами, які не залишать жодного шансу учням сумувати на ваших уроках.

Марина Цегельська, віце-президентка TESOL-Ukraine, керівник Educational Centre “Interclass” і викладач педагогічного університету міста Кривий Ріг

Сессія Марини для тих, хто цікавиться проблемою кліпового мислення, реалією сьогодняшньої освіти. Як розвивати навички мислення? Відповіді на тренінгу Марини Цегельської.

Світлана Дроботенко, академічна директорка тренінгового центру “Лінгвіст”

Хочете переконатися, що тестування можуть бути веселим і захопливим? Завітайте на інтерактивний тренінг “Take the best of both worlds: Technology and Tests”.

Тетяна Шелепко, консультант Cambridge University Press та режисер англомовної школи драми та театру

На своїй сесії “Creating an English-Speaking Environment in the Teenage Classroom” Тетяна запропонує цікаві та дієві вправи для підлітків для подолання барєрів у комунікації та використання англійської мови для командної роботи та колективного вирішення проблем.

Марія Динниченко та Аліна Промська, викладачі Британської Ради в Україні

Тема їхнього воркшопу “Нейропсихологія мотивації”. Будемо разом досліджувати як допомогти кожному учню увімкнути власну мотивацію.

З найкращими побажаннями,
Cambridge University Press та Тренінговий центр «Лінгвіст»

Залишити відповідь